Podnikatelské plánování

Pokud chce podnikatel, ale i veliká společnost přežít a dále se rozvíjet, musí plánovat své činnosti s maximální pečlivostí. Podnikatelské prostředí je mnohem více složitější a komplexnější, než prostředí jednotlivce, či rodiny. Jako příklad můžeme uvést příjem.

Číst dál: Podnikatelské plánování

Jak vyhodnotit trh

Všechny podniky na trhu prosperují nebo zanikají díky svým úspěchům či neúspěchům. Lidé velmi často mluví o určitém trhu nebo podnikatelském sektoru jako o ziskovém, aniž mají jakoukoliv představu o tom, proč. Roky výzkumů faktorů ovlivňujících relativní ziskovost trhu, přinesly následující závěr.

 "Čím silnější je konkurence, tím nižší je návratnost použitého kapitálu."

Číst dál: Vyhodnocení trhu

Časový výhled a míra detailu podnikatelského plánu.

Než se pustíme do samotného plánu, je dobré mít na mysli tuto slovní hříčku:

Zákon plánování: Věci trvají vždy déle, než očekáváme, i když počítáme se „Zákonem plánování“.

Číst dál: Časový výhled a míra detailu plánu